Välkommen!

Dagens citat

A friend is one who knows us, but loves us anyway. ~ Fr. Jerome Cummings

Ha kvar forumet?

Här pratar vi om hur man kommer igång! Välkommen in!

Moderator: Moderatorer

Ha kvar forumet?

UNREAD_POSTav tinaw 12 12 05, 6:35

Hej på er!

Livet kom emellan och jag har fullt upp med det, men nu fick jag plötsligt en ganska saftig räkning för att fortsätta driva skrubba :S så jag undrar: Vill ni ha kvar forumet? Vill ni ha kvar just det här forumet eller ska jag ordna ett annat? Är det nån här överhuvudtaget? :D

kramar!

Tina aka tinaw aka administratör och forumägare
Användarvisningsbild
tinaw
Forum Admin

Re: Ha kvar forumet?

UNREAD_POSTav Annamamman 12 12 05, 7:18

Jag hänger kvar iallafall, och nu verkar det som att det börjar bli lite aktivitet, men det har ju varit väldigt lite i höst. Jag har gärna någonstans att hitta kraft för att bli bättre på att organisera mitt liv, det går ett steg i taget och faktiskt är det ganska stor skillnad mot när jag först hittade hit.

Men jag tycker inte att jag kan ställa krav på att det ska kosta dig kraft, tid och pengar....
Anna med M -05, E -01 och varannanveckasliv.
Annamamman
Putsare

UNREAD_POSTav missX 12 12 05, 11:24

Jag säger som annamamman; jag tycker att det är ett väldigt bra ställe när man behöver lite pepp o hjälp. Jag har varit utan internet hemma i drygt ett år, men har nyligen fått fibernät här o har precis kommit tillbaka hit. Det känns som om det varit väldigt dålig fart här, men det försöker vi ändra på nu ;) .

Finns det något sätt att ha ett kostnadsfritt forum nånstans, så kanske det är ett alternativ.
-Maria med:
8 småtroll (fast flera av dom vill nog inte kallas småtroll längre)
1 bus border collie
4½ katter (den halva bor mest hos grannen nu för tiden)
5 kaniner
4 hästar (3 islänningar + 1 shettis)
missX
Putsare

UNREAD_POSTav Lina 12 12 05, 11:30

Men jag tycker inte att jag kan ställa krav på att det ska kosta dig kraft, tid och pengar....

Håller med annamamman fullt och helt. Jag gillar verkligen forumet, och om fler kom hit/kom tillbaka är de verkligen den pepp jag behöver. Finns de något kostnadsfritt forum vi skulle kunna vara på? Eller hur kan VI lösa det?

* Och där hann MissX före :D vi är nog ganska eniga.
Användarvisningsbild
Lina
Skrubbare

UNREAD_POSTav Webber 12 12 06, 12:04

Jag är inte så aktiv med att skriva inlägg men jag går in och läser flera gånger i veckan. Jag skulle absolut sakna skrubba och alla peptalks om det las ner. Hoppas det kan finnas kvar i någon form.
Användarvisningsbild
Webber

UNREAD_POSTav tinaw 12 12 06, 10:14

:D Kul att det är lite aktivitet här! Jag har kollat upp det, och det verkar som om forumet är gratis så länge reklambannern längst upp kan stå kvar, den där som ändras till olika reklamer. Jag tycker det känns helt ok, och vill gärna ha kvar skrubba även om jag just nu inte är så aktiv här. Vad säger ni, reklam är väl ett överkomligt pris att betala för detta braiga forum?
Användarvisningsbild
tinaw
Forum Admin

UNREAD_POSTav missX 12 12 06, 11:44

tinaw skrev:Vad säger ni, reklam är väl ett överkomligt pris att betala för detta braiga forum?

Jag tycker helt klart att det är ett överkomligt pris. Jag stör mig inte på reklamen alls. Jag har väl blivit så hemmablind så att jag inte ens ser den längre ;) .
-Maria med:
8 småtroll (fast flera av dom vill nog inte kallas småtroll längre)
1 bus border collie
4½ katter (den halva bor mest hos grannen nu för tiden)
5 kaniner
4 hästar (3 islänningar + 1 shettis)
missX
Putsare

UNREAD_POSTav Annamamman 12 12 06, 9:43

missX skrev:
tinaw skrev:Vad säger ni, reklam är väl ett överkomligt pris att betala för detta braiga forum?

Jag tycker helt klart att det är ett överkomligt pris. Jag stör mig inte på reklamen alls. Jag har väl blivit så hemmablind så att jag inte ens ser den längre ;) .

Jag är också bra på att filtrera reklam, jag tycker det är helt ok som det är nu iallafall.
Anna med M -05, E -01 och varannanveckasliv.
Annamamman
Putsare

UNREAD_POSTav brummeliza 12 12 07, 7:03

Helt okej med reklam.
Kör på!
brummeliza

UNREAD_POSTav pian 12 12 08, 10:47

:D Oh, vad fint om forumet kan vara kvar! Jag skulle sakna Skrubba väldigt mycket om det försvann. Reklam får man stå ut med - det finns ingenting som är helt gratis. Och det är ju verkligen inte meningen att du ska betala ur egen ficka för att hålla Skrubba igång.
Som om det inte vore nog med att du håller liv i det!

:D Hoppas vi kan fortsätta att träffas på detta vis!
:D :D pian
pian
Putsare

UNREAD_POSTav Åsa72 12 12 09, 6:18

Kan bara hålla med de andra tjejerna/brudarna/tanterna (välj skälva vad ni vill kallas) ;) ... Reklam eller ej, spelar ingen roll för mig. Jag gillar forumet som det är, men det är inte okej att du ska sitta och betala dyrt för något som inte utnyttjas. Jag lovar och svär att jag själv ska bli mer aktiv här. Numera har jag iPhone och kan ju kika in när helst jag vill och behöver! Eller finns det andra alternativ?
Kram på er alla go'a skrubbare!
Maken J, dottern F -98, dottern C -00, sonen S -02. Bor i ett hus som aldrig tycks bli färdigt.

Mitt motto - Var ska på sin plats och Ingenting är omöjligt!

" Ingen ligger på sin dödsbädd och ångrar att dom inte gjorde mer hushållsarbete när barnen var små”
Användarvisningsbild
Åsa72
Putsare

UNREAD_POSTav Anka_ 12 12 17, 8:23

Jag håller också med tidigare talare :). Jag har tyvärr inte varit så aktiv med att skriva, men jag är in lite nu och då och läser. Skulle absolut sakna skrubba om det försvinner! Reklam är helt okej, märker det knappt :)!
/Mamma till F -02♥, V -04♥, W -07 ♥
Användarvisningsbild
Anka_

UNREAD_POSTav Slarva 12 12 21, 10:18

Jag skulle sakna Skrubba jättemycket!! men självklart ska du inte betala för det Tina. Hoppas att det löser sig.
Ett steg i taget...
Användarvisningsbild
Slarva
Pyntare

UNREAD_POSTav Limika 12 12 22, 8:37

Instämmer med ovanstående skrivet, det är inte ok om det ska kosta dig något att driva Skrubba- då är det bättre att hitta ett kostnadsfritt alternativ :)

Men jag hoppas att Skrubba blir kvar i någon form, och du/ni är fantastiska som startat upp sidan! Kikar in mer eller mindre ofta, lite beroende på hur mycket det "händer" här samt såklart hur mycket tid man har. Men Skrubba är alltid min räddning när jag "tappar konceptet" (läs: måste lämna över huvudansvaret till de övriga i familjen medans jag är bortrest o pluggar ;) ) med ordning o reda och det känns som att enda vägen till ordningen är just Skrubba o Flylady ;) Sedan är man på "banan igen"!

Men tills vidare, GOD JUL o GOTT NYTT "2013 till er alla :)
// Limika
Limika

UNREAD_POSTav AnnaS-78 13 01 12, 9:11

Jag tycker skrubba är jättebra.
Skulle verkligen sakna det om det togs bort!
/ANNA
AnnaS-78

Nästa

Återvänd till Kom igång