Välkommen!

Dagens citat

Hemligheten med att umgås med damm består i att inte störa det. ~ Okänd

Länkar som inte funkar!

Här pratar vi om hur man kommer igång! Välkommen in!

Moderator: Moderatorer

Re: Länkar som inte funkar!

UNREAD_POSTav ykl 10 08 19, 10:03

En sak till som jag undrat över, när jag går in på "första sidan" står det i vänsterkanten

Månadens vana för augusti: augusti

och under det dagens utmaning så att säga. Ska det inte stå ngn speciell vana för augusti? Är det meningen att bara upprepa månadens namn eller är det någon annanstans jag ska söka?

Tack igen.
Nyinflyttad i parhus
Användarvisningsbild
ykl

UNREAD_POSTav tinaw 10 08 20, 9:19

Nejdå, du gör inget fel, det var en trasig länk. Nu är den fixad! Tråden vi pratar om finns här: post35994.html#p35994

kram!
Användarvisningsbild
tinaw
Forum Admin

UNREAD_POSTav Gloria 10 08 25, 3:39

av ykl 19 augusti 2010, 21:03

En sak till som jag undrat över, när jag går in på "första sidan" står det i vänsterkanten

och under det dagens utmaning så att säga. Ska det inte stå ngn speciell vana för augusti?

Jag undrar samma sak ska det inte stå nånting annat efter augusti: :?
B
Användarvisningsbild
Gloria

UNREAD_POSTav Åsa72 10 08 25, 5:12

Gloria skrev:
av ykl 19 augusti 2010, 21:03

och under det dagens utmaning så att säga. Ska det inte stå ngn speciell vana för augusti?

Jag undrar samma sak ska det inte stå nånting annat efter augusti: :?

En till som undrar samma sak...
Maken J, dottern F -98, dottern C -00, sonen S -02. Bor i ett hus som aldrig tycks bli färdigt.

Mitt motto - Var ska på sin plats och Ingenting är omöjligt!

" Ingen ligger på sin dödsbädd och ångrar att dom inte gjorde mer hushållsarbete när barnen var små”
Användarvisningsbild
Åsa72
Putsare

UNREAD_POSTav ykl 10 09 06, 11:17

Ny fil: Poängjakt uppgifter

Länken där verkar inte fungera och jag är så nyfiken på vad som döljde sig där.
Nyinflyttad i parhus
Användarvisningsbild
ykl

UNREAD_POSTav ykl 10 09 06, 11:22

http://files.skrubba.egetforum.se/Veckouppslag.pdf/Tina m 7 barn 84 - 07

en till länk som inte verkar fungera. Den stod under Ny fil: Poängjakt uppgifter
Nyinflyttad i parhus
Användarvisningsbild
ykl

UNREAD_POSTav ykl 10 09 06, 11:37

Nu är jag besvärlig, den här verkar inte heller fungera.

Ny fil! CJ inför helgerna

http://files.skrubba.egetforum.se/FlyLa ... helgen.doc
Nyinflyttad i parhus
Användarvisningsbild
ykl

UNREAD_POSTav tinaw 10 09 06, 11:00

Hej!

Posta gärna länken till själva inlägget, det är lättare för mig att hitta då. Rent generellt fungerar det oftast att kopiera adressen och ersätta "egetforum" med "egensajt". Ska se om jag hinna fixa lite mer under nästa vecka.

/Tina
Användarvisningsbild
tinaw
Forum Admin

UNREAD_POSTav Poddingen 11 02 27, 10:08

Hej
Lite knäppt att göra första inlägget här, men jag undrar över bebisstegen på svenska, länken som finns till höger på många sidor http://files.skrubba.egensajt.se/Minabebissteg.doc funkar inte.

Jag hittade detta forum för några veckor sedan och läste sedan på Ladyflys sida, men jag blir så förhindrad av språket, jag har översatt i Google, men det blir ju inte direkt nån bra översättning. Om jag ska läsa hennes steg, så blir liksom först läsa en mening, sen översätta den i huvudet, sen nästa mening osv, och sen få ett sammanhang. Jag är utbildad i engelska alltså, men har svårt "tänka" på engelska.

Jag såg även nu att smilesyrna inte fungerar här på denna sidan.

Även i välkomstmejlet var det en länk till http://skrubba.egetforum.se som inte fungerar.

Jag är på dag 6 i bäbisstegen, men tycker att det enda jag gör är att skrubbar diskbänken. Klä på mig gör jag varje morgon, då jag arbetar och endast är hemma ca 3 timmar på kvällen och har tid för hemmet. Är det så långsamma förändringar hela tiden i dessa babysteg?

Jag är kraftigt överviktig, så min vilja att hålla hemmet stökfritt är betydligt större än orken. Så jag var jättenöjd första dagen att jag gjort det så fint på diskbänken, men nu känner jag att jag inte gör nåt alls liksom...

Men dessa saker ska jag väl inte skriva här, här var det ju bara länkarna jag ville få veta om man kan få läsa på svenska någonstans?
Mvh Poddingen
Poddingen

UNREAD_POSTav tinaw 11 02 28, 8:42

Hej och välkommen till skrubba!

I den senaste serveromflyttningen för några veckor sedan har det blivit kaos bland filerna. Är det någon som har bebisstegsfilen sparad på sin dator? Här finns i alla fall tråden:

babysteps-sma-steg-i-taget-som-gor-stor-skillnad-i-slutandan-t1216.html?hilit=%C3%B6versatt
Användarvisningsbild
tinaw
Forum Admin

UNREAD_POSTav trolliz 11 03 02, 1:05

Hej hej!

Är ny här och försöker att öppna länkar till filer, men ingen enda funkar! Kommer bara till en svart sida på egensajt där det står att sidan inte finns. Förmodligen har jag missat något, men vad?
trolliz

UNREAD_POSTav Åsa72 11 03 03, 8:17

trolliz skrev:Hej hej!

Är ny här och försöker att öppna länkar till filer, men ingen enda funkar! Kommer bara till en svart sida på egensajt där det står att sidan inte finns. Förmodligen har jag missat något, men vad?

Blev nåt knas vid någon uppdatering för ett tag sedan. Länkar försvann och likaså smiliesar. Men forummamman TinaW jobbar på det. *smile*
Maken J, dottern F -98, dottern C -00, sonen S -02. Bor i ett hus som aldrig tycks bli färdigt.

Mitt motto - Var ska på sin plats och Ingenting är omöjligt!

" Ingen ligger på sin dödsbädd och ångrar att dom inte gjorde mer hushållsarbete när barnen var små”
Användarvisningsbild
Åsa72
Putsare

UNREAD_POSTav trolliz 11 03 04, 2:54

OK. Skönt att höra att det är på G.......är sååå nyfiken på alla listor och sånt som jag sett här.......:)

tinaw, vilket jättejobb du verkar lägga ner på att fixa i forumet här!! Kanonbra!
trolliz

UNREAD_POSTav Hanna1 12 04 13, 10:12

http://skrubba.egensajt.se/board/babyst ... t1216.html
Man kommer till en sida "Parkerad hos Egensajt" med vidare upplysning - Parkerad hos EgenSajt.
Denna domän är köpt och parkerad här hos oss.
När man köper ett domännamn hos oss får man kostnadsfritt följande tjänster:
Vidarebefodring av webbsidor
Vidarebefodring av e-post
Full DNS kontroll av domänen
Välkommen in och titta!
Hanna1

Föregående

Återvänd till Kom igång